10/4-08

Sjuk idag.
Eller,
inte jättesjuk egentligen,
men jag är hemma och jag är sjukanmäld.
Det känns skönt,
jag kunde inte sova igår,
för många tankar som inte ville ligga still.

Jag tror att jag ska bli lite mer ..
jag ska inte så himla lätt att få tillbaks.
För när någon sårar mig så förlåter jag direkt,
och det känns inte bra.

Jag har dåligt samvete också,
men det är väl ingen nyhet.
Det finns alltid saker att ha dåligt samvete för.

Jag skrev massor igår iallafall.
Jag skriver som bäst när jag bryter ihop totalt.
Jag tror det blev en del bra,
jag hoppas det.

Och sen är jag inne i en Lykke Li period också.
hon är grymt fin.

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är cepesynd att hon ställde in :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback