2/4-08

Jag blir så jävla trött på att inte veta om jag kan lite på folk eller inte.
Man vet aldrig om den man anförtrott sig åt går direkt till sin bästa kompis och njuter av att kunna avslöja ens djupaste hemlighet.
Man vet inte om ens vänner riktigt älskar att få höra att man mår dåligt.

Jag kan berätta för folk hur jag mår,
men lita kan jag aldrig riktigt göra.
Aldrig till 100%.

För skitsnack är vad ni lever på. eller vi kanske,
för jag är inte alltid den snällaste jag heller.

Så tänk på vad ni säger om era vänner bakom ryggen,
fundera på hur du skulle känna om du fick veta att samma vän sagt samma sak om dig.
För ord kan såra djupt,
även om man ibland glömmer att tänka på det.

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjjjh

nu blev jag depp :(
pusspådigiaf :)

2008-04-02 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback