fucking franska

någon borde skälla på min franskalärare.
det hjälper inte när jag gör det.
hon är en jävla kärring.
jag kommer få ig.
jag har ångest.



jag fick veta IDAG att jag skulle göra omprov på provet vi gjorde INNAN förra provet? alltså för mer än en månad sen. 
jag ska göra det IMORGON dessutom. när jag har halvtemadag i idrott, hjärt&lung räddning osv. hon tänker tvinga mig att gå ifrån den obligatoriska idrottsdagen för att göra ett omprov som jag inte visste om att ajg skulle behöva göra (?)
och inte kan jag göra det på torsdag, för då kommer inte HON vara här.
och när jag frågade om hon tänkte tvinga mig att gå ifrån temadagen svarade hon "nej, jag tvingar dig inte till någonting. men om du inte kommer blir det svårt att sätta betyg på dig."
UTPRESSNING!
jag blir så arg.

fan dååå jag är misslyckad på riktigt.
orka få ig..


Kommentarer
Postat av: Maja

ganska otippat.

hoppas allt går bra och så <3

tur för oss som snodde lisa från er liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback