när jag krossar alla lyktor för dig

jag sitter här och är otroligt bitter. jag kommer antagligen inte få arvika-biljett i julklapp, och därmed rasar hela min budget ihop. min festivalsommar kommer nog inte bli så party som jag trodde. eller iallafall så kommer jag inte kunna fika och köpa kläder och andra nödvändiga saker förrän typ augusti då alla festivaler är över. det suger.

så för att dämpa min ilska sitter jag och lyssnar på parken och känner mig som en äkta ful och töntig popare.
det hjälper inte.

idag var jag på agardh, hälsade på mediaklassen. det var sjukt bra, jag blev peppad som fan. de jobbar väldigt mycket analogt, och det tycker jag är skitroligt. antagligen blir det alltså agardh till hösten. om mina betyg räcker. men det gör de förmodligen.


(oredigerad bild. jag är mycket indie. fuck öff.)


Kommentarer
Postat av: hana

har aldrig sett någon som är mer indie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback