shake the disease


håhå denna bilden (fast med annan redigering) är på konstkollo-flygbladet.
iofs har de layoutat det sjukt fult. men ändå. lite kul.

jag har ont i magen, har smutsigt hår och är allmänt äcklig och bitter.
lyssnar på nirvana, nine inch nails och lite depeche mode. det är fint och lagom argt.

för övrigt sa mamma att jag måste ta stelkrampsspruta, "för om man skär sig och sådär så kan man ju stelna annars!"
det var väldigt konstigt sagt och jag blev väldigt förolämpad.
mamma är förolämparN.
lyckas alltid lägga fram allt på fel sätt.
inte konstigt att jag inte kan prata med henne om någonting alls.

idag såg vi på soaréfilmen. det var en sjukt rolig soaré iår, alla var helt duktiga och det sociala var så jävla fint. speciellt viking efteråt var sjukt bra. h0h0 94orna och 95orna <3 och josef <3 ! hahah.

såhär såg iaf jag och carro ut efteråt. uweras bild.

och slutligen:
vill ni att jag ska publicera dikter jag skrivit? att jag ska lägga ut bilder? eller att jag ska blogga om något annat?
jag vet ju inte,
tipsa mig?

Kommentarer
Postat av: johanna

bilder och texter på din dag är sjukt fint.

du skriver lite ärlugare än annadra

liksom inte "idag var det fisk till mat. de tvar gott...."



så mer bilder + dags inlägg,din vardag är sjukt intrressant :D

vet att jag älskar dig elin. jätte. även om jag ären lite dum fjönt ibland (:

2008-12-08 @ 19:36:45
Postat av: ebba

dikter är trevligt men inte för många för då slutar man till slut läsa. och bilder är bra. din blogg är braaaaaaaaa.

Postat av: e

dikter är alltid fint, dina bilder är snygga oxå!

2008-12-08 @ 21:32:55
Postat av: Sam

bilder är fint och texter är fint. så som du har det är fint ^^



(och jag vet att jag är lite random människa. men jag fastnade för dina bilder. för dom var fina ^^)

2008-12-08 @ 23:47:26
URL: http://prickigabanan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Dikter och bilder, jaow! :)

2008-12-09 @ 20:38:43
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback