fre-sön = östergötland

jag har varit hos min mormor i östergötland.
där fanns en del släkt och jag var otroligt arg och irriterad största delen av tiden.
mormor bor mitt i skogen, där finns ingen täckning. om man ska skicka sms elelr ringa osv måste man gå till ett kalhygge ganska långt från huset.
jag tillbringade mina dagar i sängen och läste "låt den rätte komma in" som jag väldigt lägligt fick första dagen av min morbror.




asta

vera (vet att det inte är någon bra bild egentligen, jag hatar att ögonen är avcuttade, jag kollade inte ens när jag tog bilden, men ajg kunde inte låta bli att lägga ut den ändå. detdär leendet gör mig glad.)

emoelin mitt i östergötlands djupa skogar

sötdisa brottar ner fabian.

mamma i spegeln



heido god jul och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback