och jag flyger över gatorna vi vinglat på



det började snöa igen.
jag tvingade ut fabian att stå i snön så jag kunde fota honom. stackars barn.

jag har fått en liten passion för parken igen även om jag inte tyckte om honom alls ett tag, vilket mest för att jag inte vill vara en poppare. haha. men det är väl lika bra att inse att jag är det. iaf i viss musiksmak.

snart är det soaré.
jag är så otroligt onöjd med mitt låtval.
SEG LÅT har jag kommit på.
eller, den är bra. men den är tråkig att sjunga.
(Duett-Kent (den "låångsamt, låångsamt, ååååh så låååångsamt") hahahahha hanna&märta fick mig att få en annan syn på texten. kommer börja skratta i tanken på det. lol.)
jaja.
wish me luck.



pöz

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hahaha men du var braaa!

2008-12-03 @ 21:32:43
Postat av: Carita

Åh, underbart med snö : vart bor du? (: avundsjuk*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback