1/2-08

challå.
bra skoldaag.
mina kompisar är fortf bäst,
mycketmycket skratt.
det var fetjobbigt på idrotten, och jag måste skicka iväg min cirkelträning snart.
Hk:n var ju bäst,
jojo har hoppat över till min & uwes grupp (<3)
så det är ganska bäst vaaa.
mycket misstolk & mycket skratt.
älskar eer. <3

har varit rätt mkt humörsvängningar,
orka att helt plötsligt få värsta depp-anfallet och orka att det känns som att jag ska börja storgråta.
Fast jag gråter aldrig, så det är nog lugnt.

Sen kom jag hem & käkade upp all choklad vi hade i huset,
sen hoppade jag omkring och fotade,
det slutade med att jag tappade bort linslocket.
alltså :((
om jag inte hittar det kommer typ kameran dö?
eller något :((((((((
jag är sämst.

Jag tycker att Peder borde logga in på msn också.



Rolig fredag jag har.
Sitta hemma ensam vid datorn & lyssna på depp-musik.

höhö.
jag är fortf. sämst.

puss.

ps. om du vill äta mig så får du komma hit. ds.

Kommentarer
Postat av: JH

jag kommer och kvakar dig !
jag äälskar diig :D

2008-02-01 @ 16:52:47
Postat av: piggy

hatar humörsvägningar.
idag hade jag kunnat styckmörda mig själv 2 sekunder innan jag skrattade röven av mig. liksom? uh. jag gillar inte mig själv.

men hähä det har börjat en söt kille på aikidon, nämnde jag det? ^.^ maja attacks liksom ^__^

jag vill äta dih :3

älskar dig ^^

2008-02-01 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback