14/2-08

Alla hjärtans dag,
det bara dryper ensamhet och måsten om det.
Fast,
sen blev det ju en jävligt bra dag ändå.
Tur att man har de finaste kompisarna. <3

dagens roligaste:
"Det är sånhär kräm för att få len hud. Men det behöver inte du, Uwera."
sagt av vår franskalärare, hahahhahahahhaha.

Och jag har din mamma-dissat alla idag.
sjukt roligt,
och oliver känner sig nog som ett offer,
det är bara för att han är det.

hahah, vi skrev en dikt på franska om olivers familj.
"din mamma är len och öm"
det var ganska hysteriskt roligt, japp.
<333

Puss på alla finisar.

FÖRRESTEN FICK JAG MVG PÅ SO-PROVET, JAG ÄR BÄST.

Kommentarer
Postat av: johannan

JAG ÄLSKAR DIG ! (:
även om du inte visar mig dina
finfina sms (AAAAAAAAAAA)
MOHAHAHHAAHH (AAAAAAA)

2008-02-14 @ 18:20:35
Postat av: Uwera

hahaha usch hon kanske äter upp miig. Tú madre es gardo.

2008-02-15 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback