15/2-08

Jag mår illa.
Hur kan man vara så hjärtlös?
Krossa en människa så totalt, hon kommer nog aldrig kunna lita fullt ut på någon igen,
och sedan skratta åt det och fortsätta trycka till de som försvarar henne.

Jag hatar er,
fy fan vad jag hatar er.
Vet ni vad samvete är?
Vet ni vad solidaritet är?
Det verkar fan inte så,
jag vill bara slå er jävligt hårt så ni fattar hur det är.

Det händer faktiskt,
det händer hela tiden.
Människor är så här,
och jag skäms över mig själv.
Skäms för att jag är så feg,
jag hade kunnat göra så mycket mer,
men jag var lika jävla feg som ni.

men jag skrattar iallafall inte.


Jag kommer sakna dig.
Ärligt, jag kommer det.
Förlåt,förlåt,förlåt.
Om det finns något jag kan göra för att få allt lite bättre,
så skulle jag göra det.
Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Emma

oj.. jag har inte märkt något alls konstigt bland 8orna.. :O

2008-02-15 @ 19:44:32
Postat av: Vilm- din vilm

VAD HAR HÄNT? VEM SKA BYTA KLASS?

2008-02-23 @ 17:05:55
Postat av: Gabriella

Vad har hänt? ;o

2008-04-05 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback