24/2-08

Kom hem från mormor&arne igår ist,
eftersom det var elavbrott i deras stuga så åkte vi hem för att inte frysa och svälta ihjäl.
Det var en ganska okej vistelse där,
utom att Arne skällde ut mig och päronen för att vi är vegeterianer.
Jag är fortf. sur på honom för det!
Kaspar&Disa är finfina kusiner, jag älskar dom.
De var inte så jobbiga, mest gulliga.
(fabbe fick ta dom när dom blev jobbiga hahhahaha)

Idag vart jag i stan med Vilmis<3.
Och gissa liksom vad som händer.
juste
- nazister.
som vanligt.
Dock var dom bara 2 denna gången,
men ja.
Jag vill inte skriva vad som hände här, om ni vill veta får ni väl typ fråga.
Men det var läskigt iaf.

orkar inte skriva mer,
puss och sånt.

Kommentarer
Postat av: Vilm- din vilm

USCH men ändå dem gjorde ju inget och dessutom så kommer dem ångra det när dem typ är 90 :D:D

2008-02-25 @ 07:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback