5/2-08

jag stressar sönder mig!
eller nej,
det gör jag inte.
jag pluggar ingenting, men jag känner hela tiden trycket att jag BORDE göra det.
jag är sjukt oeffektiv, och kan aldrig koncentrera mig.

och jag kommer inte få det där jävla mvg'et i musik heller.
bajsa.

Allt är så oviktigt, det hade ju varit roligt att gå i skolan om de lärde oss något värt att veta,
men jag bryr mig iaf inte om hur ett högtryck bildas,
eller vilken färg BTB blir om det blandas med saltsyra.

meningslöst.

jag orkar inte !

så jag skiter i det.
och fortsätter att få mer & mer dåligt samvete.

jag behöver lov.
jag behöver en kram.
jag behöver att någon bryr sig.


dö.

Kommentarer
Postat av: joooooooohaannnaann :)

min boll , det löser sig . sätt dig vi dina böcker och läs . skit iallt annat just då

2008-02-06 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback