6/2-08

Gitarr,gitarr,gitarr,gitarr. <3
Typ så har min dag sett ut.

Jag har suttit & sjungit och spelat gitarr med mig själv i nästan 3 h.

Jag blir "melankolisk" och glad. (jag håller på att läsa muminböckerna också, så jag får massa gulliga ord i huvet)

Skoldagen var väl egentligen helt okej,
men jag är så SJUKT trött.
Hela tiden, jag fattar inte vf det inte går över !?

Och maten är ju så äcklig, idag fanns det inte ens något vegetariskt!
så det blir att jag äter alldeles för lite.
Igen.
Irriterande.

Jag har lust att demostrera elr ha någon rolig auktion med Ung Vänster.
På lördag blir det en för T+ och för gratis kollektivtrafik iaf. <3


och jag känner mig jävligt ensam också.
för jag är det.

Kommentarer
Postat av: piggy

jag finna alltid här. trots att du alltid nobbar mig x)

2008-02-06 @ 19:41:44
Postat av: JH , youKNOW me (((((((:

jag är här , även om duuu mobbar mig (:
du har maaassa vänner ,
passa på och ring bestäm något ,,
då mår du mkt bättre

2008-02-06 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback