helgen!

braig helg.
<3

På fredagen glodde först jag & Signe på the shining.
Den är väldigt bäst,
och Signe var rädd. :))
Sen hängde vi hos Signe och glodde på centralskolan och lets dance ..
och babblade.
det var une bra kväll, indeed. (:

På lördagen vaknaed jag kl. 10 i 11, skulle vara i lund halv tolv.
kastade mig upp och stressade ihjäl mig,
tog bussen vid halv,
var i lund 10 i.
Vilmis väntade på mig,
och vi gick till lokalen.
Vi skulle ha en auktion för kollektivtrafiken med Ung Vänster,
och vi började trycka flygblad, sätta ihop banderoller osv.
När vi var halvvägs påväg till stationen så ringde Felicias mobil.
Vi fick veta att det var 50 nassar på stortorget!
Vi skyndade oss som fan tbx till lokalen ( vi fick ta omvägar så att inte äcklen skulle möta oss och slå ner oss )
och samlade ihop folk och hämtade anti-rasistiska flygblad,
så började vi tåga genom lund.
"INGA NAZISTER PÅ VÅRA GATOR!!"
vi fick skitbra respons, typ alla började applådera när vi kom osv.
Men nazisterna var borta, så vi åkte till Malmö,
 eftersom de förmodligen var påväg dit.
Men de kom aldrig, så vi delade flygblad där också (och skrek ingenting :C)
sen gick vi & käkade.
Adrenalin-kick som fan.

Jag följde med Vilma hem,
så glodde vi på Graven (vi hade hyrt Saw, men fick inte se den för vilmas mother :c)
och käkade popcorn.
Det var niiiice,
och sen gick vi och la oss nångång ...
Jag vaknade av att Maja/Sally slickade mig i näsan. :(
så vi gick & la oss i vilmas säng ist & sov typ jättelänge till.

ja, blabalbla,
sen kom mamma och hämtade mig,
och nu har jag ont i magen för jag har ätit massa tigerkaka.

Och jag måste städa,
JAG HATAR DET.
(jag kommer skita i det.)


heiidooo.
(vi var bäst i lördas, indeed.)

Kommentarer
Postat av: ANONYM NASSSSSSSSSSE

Jävligt snyggt jobbat ju :> att arbeta mot nassarna sådär is da shit! Men nasist stavas nazist :')))))))

Foer Führir Jimmie Åkesson

2008-02-10 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback