19/1-08

Challå.

Myspys dag.
Min familj är så bra. (när det inte är bråk pågång!)

Jag har fotat jättemycket. Jag blir på bra humör av det.
Det var värsta Timo Räisänen programmet på p3 idag, jag hörde bara lite, men det var mycket nice.
Han verkar så gullig. <3
och han ska få barn!
alla ska ju få barn verkar det som!!
(det är positivt. jag gillar bebisar. som om ni inte märkt det, hhahhahhaha.)

Sen glodde jag på Monty Python med pappa & fabian, det var hysteriskt roligt.
som vanligt.
och eftersom vi har tre eller två till John Cleese filmer hemma, så måste även morgondagen ägnas åt film.
Det är så mysigt!

Samtidigt som det känns lite deprimerande att jag inte är med mina kompisar under helgen så är det ganska skönt. (ta inte illa upp!)
Det är faktiskt ganska jobbigt att vara social.

Jag knarkar chili-nötter också!
Jag har ungefär en halv 400 g påse kvar, så om ni vill ha är det bara att komma!
( jag börjar få ont i magen, och det typ brinner i halsen! )

HEJDÅÅÅ<3

ps. jag älskar er som läser! .ds.

ps 2. ni kan få en puss om ni vill! fast då måste ni kommentera också! :))))) .ds.


Kommentarer
Postat av: jh :)

treeevlig dag :)
jag villl ha nötter :O & kanske en puss (: hahah ,,
sakanr dig , pöööss :*

2008-01-19 @ 20:37:24
Postat av: VictoriaJellhede:)

Låter ju som du har det bra:)
Måste träffas snart!!!!

Postat av: vilma men vem bryr sig

hej.

2008-01-22 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback