20/1-08

Höhöj.

Jag drömde en mysko men mysig dröm om att jag var i USA (det såg ut som Thailand, men någon sa till mig att det var USA hahha.) och blev biten av massa djur och badade.
haha, intressant.

men iaf så vaknade jag typ klockan halv tolv,
vi hade bestämt att vi skulle åka till kullen,
så det blev så.

sjukt vad fint stället är!
men det var cpkallt, jag höll på att dö.
så jag började sura, och det slutade med att vi åkte till Arild ist, fett fint och mysigt och sånt.
Jag hittade mitt drömhus!
Ett fett gulligt mintgrönt idyll-hus.

Sen åkte vi och käkade pizza på nåt sunkigt motorväg-ställe och glodde på handbolls EM.
Sen åkte vi hem och jag somnade i bilen.
Såklart mår jag jätteilla nu bara för det.

Och babyshambles gjorde min dag.
( familjen lämnade mig med mina domnade tår i bilen.
tyvärr höll bil-batteriet på att ladda ut, men det slutade bra tillslut. )

Nu ska jag ladda över foton som ni kommer bli terrade med på bd! :))

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback