höhöhhhh.

men orka att alla har så mycket intressantare saker än jag att komma med!
prestationsångest över allting gånger 1000.

men orka det.

och dagen är ganska bortskrattad.
jag gillar det !

det finns så många fina människor.
hade snackat med alla människor på hela jorden hade man nog varit kär i minst 99%.

och sen har jag ju fjäskat in mig ganska bra hos cecilia lind ( jag måste skriva hela hennes namn bara för att det är så underbart! jag vill också heta det!) . Hon hade med 2 av mina citat på svenska lektionen "som bra exempel" höhö.

korvvvv på att jag vill ha godis.
och byxxxxxor.
(jag är matrealist! det är vilma också! även om hon inte låtsas om det.)

ha det inte bättre än mig för då blir jag bitter.


Kommentarer
Postat av: hanna

äsch
du är snygg iallafall
och smal
tänk på det nu flicka lilla

Postat av: hanna

"hade snackat med alla människor på hela jorden hade man nog varit kär i minst 99%."

charmi

2008-01-22 @ 20:47:12
URL: http://imgonnadanceonbroadway.blogg.se
Postat av: vilma men vem bryr sig

men din lilla FIS jag är inte matrealist *host* nej men faktiskt älskar dig kusinkärlek

2008-01-24 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback