paris okejokej! :DD

höhöhöhöhö.
signe ringde till mig innan och bara
"ELIN VET DU VAAD!?!?!?!??!  din mamma och min mamma har beställt biljetter till de och dig och mig till paris!"
jag blev chockad och glad,
så jag blev tvungen att hoppa runt några varv i huset!
WUHUUU. <3

i mars är det.
fast, eftersom mamma inte sagt nåt till mig så ska det nog bli överraskning elr nåt.
så jag får låtsas att jag inte vet ! (det kommer inte gå)
JAJAJAJAJAAJA<3

undrar hur länge jag velat åka till paris ! minst sen början av sexan !
öhöh.
med signe och kerstin också,
det kommer bli så braaaaaaaaaaaaaaa.

och föresten har jag varit hemma som sjuk idag.
det är nice.
jag har kollat på film & läst.

tyvärr kommer mamma tvinga mig att gå till skolan imr,
och tyvärr har vi ett jätteläxförhör på något som inte jag har hemma (kemi).
och jag har lite ångest över detta.
( det jag försöker göra nu är att få någon sötis att skriva av allting och skicka till mig. bara så att ni vet liksom! )

och vet någon hur det gick i handbollen ? Sverige - Spanien ?
höööh, jag missade !
och jag orkar inte leta upp det.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
men jaa,

ha det fortf inte bättre än mig, för då blir jag bitter ! :))
pussen.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vet inte hur det gick för sverige-spanien
för jag är INGEN NATIONALIST

Postat av: vilma

hehe jag är ingen nationalist? men jag såg ABSOLUT matchen- Sverige vann- sista AVGÖRANDE målet gjorde EXAKT när klockan stanna :S pjuuu hehe älskar dig bebis

2008-01-24 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback