sjukisen.

jag är ganska opepp på det mesta.
sovit bort det mesta av dagen.

ätit brända popcorn.
tittat på  "ursäkta, vad är klockan?" av John Cleese.
den var inte alls så rolig som jag väntat mig.
:(

och jag är mest opepp på dåken !
orka.
jag kommer bara bli utanför och emo.
och den fkn festen som ska vara på lördan.
alltså. :((

jag tycker att hanna ska följa med.
(jag tjatar!)

och vilma, jag saknar dig.
vi har inte träffats på riktigt på skitlänge känns det som..

och jag vill inte gå till skolan imorgon heller, även om jag nog är ganska frisk egentligen.
och jag kommer vara efter som in i när jag kommer tillbaka.

föresten så är Paris på påsklovet.
det är väl det som håller upp humöret en aning.

dagens låt:
Zombie - Cranberries
(LYSSNA PÅ DEN!)
<3

och om du på något sätt gör mig peppig så får du en puss.'



nu ska jag gå och dö elr nåt.

Kommentarer
Postat av: jh jh jh jh jh jh jh jh jh jh jh jh jh

jag tyckker du ska krya på dig för alla sakanr dig spec jag !

2008-01-24 @ 17:24:17
Postat av: Vilm- din vilm

Jag hatar att du är så oklok hehe fyndigt va? jaja men asså du var ju med hanna på förra veckokursen, jag var ju lite me mathilda men jag tyckte inte nån blev utanför..? JAg älskar dig dessutom du och hanna pratar mkt mer än vad jag och hanna gör så jag hade blett skitutanför du vet när vi var och affischerade i arlöv, jag kände mig skitutanför :(

2008-01-24 @ 17:55:40
Postat av: John den Vördnadsvärde

LOL- jag ska oxå till Paris på Påsklovet... :P

2008-01-24 @ 18:17:28
Postat av: Gabriella

Kan du skicka Zombie till mig?
Försökt ladda ner, men hittar den inte :/

2008-01-30 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback