20/7-08

Jag vet inte
Vet ingenting
Går sönder
Blir hel
på låtsas
Du trampar
du trampar och jag kan inte hjälpa
att jag älskar dig så mycket.

För mig är du
det vackraste som finns

Din blick som inte viker
Klarare än såhär blir det inte
Jag vet att jag inte kommer förlåta
men att jag kommer låtsas
att du inte tog sönder mig
kommer låtsas
att jag inte tvivlar så mycket som jag gör.

Din blick
Full av frågor
Jag tror jag ser ånger.
Ångrar du?
Ångrar du mig?
Du ser rakt in i mig
och du gråter
Gråter ångesten in i din kropp
Vad vill du ha mig till?
Vill du ha mig?
Vill du ha mig till att ta sönder dig?

Jag är inte så bra som du tror
men om du verkligen tror
kan jag låtsas ett tag till

Kommentarer
Postat av: Hanniizizzz

sluta omedelbart. du ar bast.

haha bast.

i love you vi ses om typ 3 veckor men jaja. jag finns alltid har for dej. med eller utan prickar darl

Postat av: Anonym

fatta att jag har känt såhär hu länge som helst.. sugit :/

2008-08-13 @ 00:19:39
Postat av: Emma

oj, glömde namn

2008-08-13 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback