13/6-08

fin dag jarrrrrrrrrrrrå

ensamhet på ett väldigt positivt sätt
ibland trivs jag så jävla bra med mig själv bara.
att stänga in sig i sig själv
är inte alltid negativt.

vi har köpt ett hus nu.
i immeln.
det är skitfult.
men det gör ingenting,
för jag vet att jag kommer kunna vila där
kunna vara mig själv
med mig själv
eller med andra

och nu äre sommarlov.
jag har nog inte fattat det riktigt faktiskt
känns inte så speciellt
mest lite prestationsångest
man ska tycka om alla så jävla mycket
och jag kan inte låtsas att jag tycker om människor jag faktiskt hatar.
och mina lärare har varit dryga som fan idag
och så fort de har fått tillfället har de sagt elaka kommentarer inför hela klassen om att jag inte var i skolan igår och skolkade och blablabla.
palla.
skönt att det är över för ett tag jarrrrrrrrrrrå :D

dessutom blev jag fedt onöjd med mina betyg.
inser nu att jag inte är så jävla överlägsen som jag tror
att jag inte kan lyckas utan att försöka.
nästa termin blir det nya tag.
är bara så sjukt opeppad på min klass.
dryga fjortisar är inte jätteroligt att behöva umgås med 24/7
men såklart finns det massa fina också och ni vet vem ni är och ni vet att ni gör att jag överlever min vardag.

jag har kommit på att jag har väldigt svårt att släppa människor för nära inpå
nästan ingen har jag pratat med om sakerna jag tänker på mest.
det är väldigt dåligt
man klarar inte allt ensam.

och jag har även kommit på att jag underskattat kent så jävla hårt en period tillbaka. sjukt underbara är dom.
vapen & ammunition är typ bästa plattan nånsin

jajajjaja
långt och tråkigt blogginlägg
puzz på att det faktiskt är vissa som läser
och puzz på att jag mår bra och har bra kompisar

och på att jag har sommarlov också förresten!

Kommentarer
Postat av: johannizenNN

asså MMMMMMMMMMMMMMUMS på din blogg :*

2008-06-13 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback