17/6-08

jag drömmer jävligt mystiskt
obehagligt.
inte mardrömmar, jag är aldrig rädd när jag vaknar,
men sjukt obehagligt ändå.
inatt drömde jag att jag typ blev "kidnappad" av ett gäng killar,
de tog mig till ett hus i havet, det var liksom uppbyggt på bambupinnar och var jättelitet.
de tvingade mig att ta av mig skorna.
"till en början" sa dom.
jag ropade på hjälp, och en vänsterpartist jag träffade igår kom och skällde ut dom.
Sedan kom pappa och tog hem mig.
sjukt jättekonstigt.
och läskigt.

varför drömmer jag sånt?
sen kommer jag itne ihåg så många fler drömmar, men jag vet att jag drömt många konstiga drömmar under ett tag tillbaka.
Eller jo.
För några veckor sen drömde jag att jag hittade en cigarr, så jag tog ett halsbloss
och plötsligt var hela munnen och halsen full av metallkulor.
sen kommer jag inte ihåg mer.

alltså.
jag ska försöka lära mig tyda drömmar eller något,
för läskigt är det.

igår var en sjukt bra dag.
Ung Vänster i mitt hjärta som fan.
orkar inte förklara, men fint äre.
hjärta

aja.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömmar är fett läskigt.. jag drömmer också helt skumma saker .__.

det finns nån bok som tyder drömmar..typ om man slår upp "hittade en cigarr" (heh XD) så står det vad det betyder.. vill ha ^^

2008-06-18 @ 10:59:51
Postat av: Hanna

ahahhahahaha drömmen med cigarren <3

HAHAHAHA fan vad jag älskar deeeeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback