3/6-08

Siesta var fint som fan.
jag längtar tillbaks till alltihop,
Hanna och musiken och alla människor.
Allra mest öppenheten. Att bara kunna gå fram och krama någon och säga att den är söt utan att någon tycker att det är konstigt.
Jag kände mig äcklig. Jag var äcklig, men det gjorde ingenting.
åh siesta ...... <3

Igår var värsta deppkvällen någonsin. Eller deppdagen rättare sagt.
jag skolkade och grät och var ledsen och opepp och sov bort allting.
Idag släpade jag mig upp och gick till skolan, vilket var bra.
Jag underskattar mina kompisar fedt mycket. Faktiskt.

Om jag inte hade tyckt det kändes jättedumt så hade jag gått och hämtat min dagbok och skrivit av någon av mina dikter jag skrev igår .. men jag vågar inte. Känns utelämnande och blablabla. Dessutom vet jag inte om de är bra.

Aja,
puss på alla.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hei det var fint jag saknar dej och lägg ut dikterna för fan

Postat av: jh

jag tycker om när du kommer till skolan och lyssnar på håkan med mig och prata rknääppt <3

2008-06-03 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback