3/6-08



Jaja idag är allt bra och fint och jag är glad som fan
Jag har fått nytt hopp och ny glädje. ny energi.
Denna gången får det inte gå fel.
Ingen får ta sönder mig, inte ens du. Och inte mina drömmar heller.

Jag kan inte låta bli att tvivla mellan lyckorusen,
men jag ska försöka hålla tillbaka mig själv ett tag till.
inte riktigt ännu.
jag är inte mogen.
Vi är inte mogna.
Blir det något vi? Blir det så fint som det är när jag drömmer om oss?

Men jag orkar inte vara negativ, orkar inte tänka på vad som kan gå fel 
för det känns så fint.
Allting är så fint.
Jag dansar, hoppar, sjunger.
Lyckan skapad av dig.

Krossa mig inte nu.
Nu ska jag bli stark.
Nu ska vi bli starka.
Tillsammans.



heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback