skola-stress-gå sönder

Jag orkar inte skola
Orkar inte pressen

Fint att de lägger alla saker som sätter de hårdaste stämplarna på slutet när man är som tröttast.
fint att de är ute efter att krossa oss.

Omprov i franska imorgon och muntligt i franska.
jag hatar franska.
Jag suger på franska,
funderar på att hoppa av.
Men jag vill ju kunna.
vill vill vill
men deras krav kväver mig,
jag är inte så jävla begåvad som ni säger.
Jag orkar inte kämpa
för era mål.

De vill att jag ska gå sönder,
de vill krossa mig.
De vill att jag ska kämpa emot
men jag orkar inte.
Ta mig
jag är eran.
Gör vad ni vill.
Mina krafter är slut.



Men egentligen.
Så är jag fortfarande glad.

Kommentarer
Postat av: johanniseeeeeeeeeennn

elin , snart är det sommarlov , då kommer jag och kidnappar dig ! NOMATER WHAT :D

men du får lova att ringa själv liddeeee (yyyy) - VIKTIGT :D

skolan suger , men du .. du vet att du älskar mig .D

2008-06-06 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback