251108

hahahahhahaha:
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3147931.ab



min design på bloggen suger, den vill inte bli som jag vill. det är dumt.
idag har jag haft en chill dag,
har suttit i aulan och lyssnat på föredrag hela dagen. lyckades somna ett antal gånger.
behövde inte gå på en enda lektion. det gillar jag.


detta gillar jag ännu mer:
 
the knife är hjärta. vill se dom lajv, jaaaaaaaa.
funderar på att åka till malmö och handla kläder för alla mina pengar, innan de tar slut på andra håll.
jag satsar på monki.



puss hejdå.
(och jag har suttit och läst sönder en viss blogg, fått dåligt samvete och känner mig som en ond människa. FÖRLÅT. jag kan inte hjälpa att jag inte känner som du.)
hejdå igen.

Kommentarer
Postat av: Maja

elin, du är fin du.

typ förlåt va. för att jag är så jobbig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback