låt den rätte komma in

Låt den rätte komma in:

SJUKT bra film! jag såg den med min fader igår, och den var verkligen fantastisk. jag och pappa har kommit överens om att vi ska köpa den.
Sjukt snyggt filmad, sjukt bra handling, sjukt söt och brutal film på en och samma gång.
Verkligen värd all bra kritik den fått!
jag har dock inte läst boken. jag ska ta och göra det.

förövrigt hade jag och pappa värsta deeptalk både före och efter bion. Jag tycker så mycket om honom, och det finns så mycket jag inte vet om honom. märkte jag igår. det var fint. det är fint.

jag mår fortfarande bra.
känner mig harmonisk.

puss.

Kommentarer
Postat av: vilma

HAHA härmiiiz'



jag la upp det imorse eller igår kommer inte ihåg

haha :D



<3

Postat av: hana

NEEEEEJJJ

2008-11-23 @ 21:15:40
URL: http://peggyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback