crash, good things aren't made to last


jajo snön har smält och skåne och dalby har blivit ett regnigt hösthelvete igen.
jag gillar ändå översta bilden väldans mycket. frost är fint.

inatt tänkte jag väldigt mycket på en väldigt otippad person.
blir förvånad över mig själv, trodde inte jag skulle tänka dessa tankarna.
men det är ingenting negativt. får se om de stannar kvar och får se vad som följer.

jag är fortf sjuk och mina lungor värker.
det känns jävligt tråkigt att ha ännu en fredag då man inte får gå utanför dörren.
mamma och pappas princip är "stannar du hemma från skolan får du heller inte umgås med kompisar innan du blir frisk". jag förstår dom. men ändå. sjuktsjukt tråkigt.

på söndag är det 30 november och nazisterna kommer till Lund.
Jag och många fler tänker inte acceptera detta, och samlas därför klockan 14.30 på centralen för att bilda en rörlig blockad så att nassarna inte kommer fram/ inte hörs.
Kom gärna dit,och dra med era kompisar också. ju fler desto bättre!!

pus läsare.
nu ska jag försöka fixa designen, den är helt konstig i kommentarsfältet?
den vill inte som jag vill, och det kommer förmodligen sluta med att jag inte ändrar den alls.
jaja.
hejdo.

Kommentarer
Postat av: Maja

jag hatar bloggis design, inget funkar som jag vill! opeppat.

Postat av: jannica

Hoppas du får en fin fredag:)

2008-11-28 @ 16:07:01
URL: http://jannicalouise.blogg.se/
Postat av: Maja

haha jannicalouise kommenterar det till alla, inklusive mig. typ hon vill gärna ha besökare till sin blogg? XD



men arvika fett värt ju!! hoppas päronen låter mig åka!



tackk! :) din design är också finfin ju. älskar din header. hela din blogg äger ju.



2008-11-28 @ 17:17:11
URL: http://icountedstarsinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback