forgive but not forget




hej nostalgitripp.
översta 2 bilderna är ganska exakt ett år gamla. tagna med mobilkamera.
de 2 understa är från januari-februari för ett år sedan. helvetet hade precis börjat.

vet inte vad jag ska säga.
jag har en jävla massa ångestmage för tillfället.
varför i helvete har jag låtit dig förstöra ett helt år för mig? jag inser ju det nu, jag har en hel jävla dagbok full av ångest och tårar som nästan bara handlar om dig. jag vet inte hur många ångesttimmar jag har haft pga. dig. hur sjukt jävla mycket mer dåligt du gett mig än det lilla som var fint. ändå har jag alltid bara velat se det som var bra.
jag har inte insett att det är ditt fel till en minst lika hög grad som det är mitt. jag är så jävla bra på att skylla allt på mig själv när jag inte borde. 
Ändå fortsätter jag glömma att det inte var mitt fel. Under alla panikångestattacker straffar jag mig själv så jävla hårt. Jag glömmer att jag romantiserar allt så jävla mycket. Jag glömmer att du har egentligen aldrig fått mig att må bra.

okej, nu blev det argt, ledset och inåtvänt.
som det brukar bli när jag är såhär.

designen blev iaf som jag ville till sist.

hejdo.


Kommentarer
Postat av: hanana

palla dina emobilder

2008-11-29 @ 01:03:12
Postat av: elin

hanna, jag vet hur mycket du älskar mina emobilder.

Postat av: Maja

puss elin.

du är vacker

2008-11-30 @ 19:09:26
URL: http://icountedstarsinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback