waiting for my time to come

fyfan vilken tråkig helg jag har haft hittils.
jag är sjukt arg och ledsen hela tiden. jävligt bitsk, vilket slutar med att mamma, pappa och fabian får ta all skit, eftersom de är de enda jag umgåtts med i helgen.
seriöst, mitt sociala behov är inte fyllt och därav håller jag på att gå under.
plus att jag har mensvärk även om jag inte brukar ha det. det suger.

idag var jag i malmö med mamma och fabian (min lillebror).
jag fick en del kläder från
weekday av mamma och köpte även några kläder på H&M för presentkorten jag fick när jag fyllde år.
vill ni se foton på kläderna elr är det bara tråkigt med sånt?


imorgon gäller det! jag hoppas verkligen att det kommer många antirasister.






pushei

Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDER PÅ KLÄDER IS FETTTTTTTTTTTTTTTTT

2008-11-29 @ 21:47:53
Postat av: Maja

ajd lajk to si yår clåds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback