14/10-08

okej, jag hatar att inte kunna svara på kommentarer.
ni får gärna kommentera med länk till blogg elr liknande så jag kan svara direkt till er?


Svar till "Anonym"
Du får tycka att jag suger om du vill, jag bryr mig egentligen inte jättemycket. Jag skriver faktiskt för min egen skull, även om alla säger det och ingen tror på att någon menar det. Men så är det. För det andra är jag för det mesta väldigt osäker på vad jag själv tycker om det jag skrivit. Det är just därför jag har ångest varje gång jag lagt upp något av det. Men ja, somsagt. Du får tycka vad du vill. Men hellre att du ger konstruktiv kritik än att du bara hackar på mig?
För jag förstår faktiskt inte grejen med att så många vill trycka ner andra människor hela tiden. Jag menar, om någon håller på att skriva eller fota eller rita eller egentligen vad som helst, tycker det är roligt och inbillar sig att den är bra på det, varför spräcka den illussionen? Jag tror att det är jävligt viktigt för folk att lära sig att tro på sig själva, även om de kanske inte egentligen är jättebra på det de gör. Jag tycker man borde unna dom det.
För det finns ingenting värre än att hela tiden gå runt och vara rädd för att andra ska tycka det man gjort är dåligt, att vara rädd att folk ska snacka skit och pga just det inte våga visa upp sig och sakerna man i vissa fall är ganska stolt över.
Jag vet att jag klarar att få lite skit, jag kan ta det. Men alla kan inte det.
Så tänk lite längre innan ni slänger iväg sånna kommentarer, tack.

Kommentarer
Postat av: elsa

thas right.

Postat av: .

förlåt och det var absolut inte så jag menade.

Jag tycker att du är asbra,

faktiskt.

2008-10-15 @ 19:01:32
Postat av: Elin

till ".":

det var inte dig jag syftade på, haha.

det är lugnt. tack så mycket.

2008-10-15 @ 21:42:07
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du har ingen aning om vem jag är, men jag läser din blogg för jag tycker den betyder nått, cp jagvet, men du är bra

2008-10-15 @ 21:56:47
URL: http://julianderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback