Be whoever you have to be, I won't judge you


hej gamla bilder från i somras. fin bror.
jag åkte till vilma och hjärup tha hood framåt kvällen.
vilma är bra. hon gör mig bra. jag lämnar dig inte.
the kooks gör mina dagar och kvällar och nätter och allting just nu. det är fint.
jag känner mig ganska ful och obetydlig,
men det gör inte jättemycket.
jag har haft otrolig ångest inatt och idag om någon undrar. men för tillfället är den över. det är bra.
lägg märke till hur positiv jag är.

hejdå.
puss.

Kommentarer
Postat av: johanna franke (jh)

posetiva klubben

du är inte ful

och verligen iiiiiiiiiiiiinte obetydlig.

inse

2008-10-17 @ 07:47:30
Postat av: vilmzz

du är finast, jag behövde/behöver verkligen sånna kvällar!



du är vackrast INSE!!!!!!!!!!!!!!!



och jag saknar dig redan. och hmm svar: jag ska vara i paris från den 26:e till den 31:e :S hur myckert är det, 5 dygn :S?

2008-10-17 @ 08:20:59
Postat av: Olga

åh va fina bilder!!!!!!!

du är väldigt bra på att fotografera. som om du inte hört det förut men hallå. jag blir så glad av din fina blogg med allt fint därtill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback