25/9-08

is this        desire?
är       det nu    vi dör?
genomskinlig ilska trycker sig      ur  dina ögon
vill inte      känna vill känna     vill tro
vill inte vara      tom.

vill vara     älskad vill älska
men                               allt
ingenting är som det borde

jag längtar mig       liten
saknar mig   för långt  bort
vill          vara dålig
vill       plåga
mig
sådär som        då

men vet att jag inte får
får                                  aldrig
känna samma   känslor igen
tänka      samma tankar

trots att era måsten inte betyder       någonting längre.
allt blir ändå       dimmigare      och dimmigare

jag tänker på  värmen
som försvann
men          brinner          ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback