all in good time - tiger lou

solen och värmen gör mig så jävla glad. har haft en sjukt bra dag och mitt humör är på topp.
känns faktiskt ganska jättebra att gå från värsta jättejättedeppigheten till att skutta omkring och bara vara .. glad. och varm.
helgen och lovet kommer tillbringas i stadsparken gissar jag. hoppas verkligen att solen håller sig framme.
och lund är verkligen en helt sjukt fin stad på våren och sommaren. och det är så jävla mycket människor ute, så fort solen kommer fram märker man vilken studentstad det verkligen är. och jag gillar det starkt.

tiger lou är förövrigt sjukt bra och borde lyssnas på av alla som inte redan gör det.

och för att skryta lite med mig själv skrev jag ihop en tal om ipred på en halvtimme som faktiskt blev riktigt bra. ska bara finslipas lite och tränas in. ändå najs. tror jag tänker skicka in det till typ sydsvenskan som debattartikel också. kanske publicera den här. ändå bra.

gonattttttttt puss mina hjärtan.
(och ring gärna om ni vill ses på lovet!)



kolla förövrigt soeta jag och fabian var för ett år sen!! (storleken blev lite fuckad men jag orkar inte bry mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback