if i ever feel better

alla nior på min skola skulle idag ut och orientera i genarps djupa skogar (nej, de nöjer sig inte ens med att låta oss orientera i skrylle som ligger skitnära skolan utan de ska KÖRA UT OSS så vi inte hittar där vi ska orientera. de vill döda oss) MEN efter mycket tjat så fick jag mamma att inse att det var en otroligt dålig ide att tvinga sin dotter som precis blivit frisk från en jättekraftig virusinfektion att orientera och springa i flera timmar.
så nu sitter jag hemma och det är valborg och jag har snart tänkt att jag ska bege mig till hanna, sen får vi se lite vad det blir av min kväll. kommer förhoppningsvis foton. :)

två låtar till som jag knarkar lite:


1: mgmt - weekend wars
2: phoenix - if i ever feel better   (finns en skitsnygg video som ni kan se
här. den går av någon anledning inte att bädda in, men se den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback