påsk, släkt och feber




y0 i'm back.

jag åkte till immeln och det var fan ganska mysigt. jag kom fram på fredagkvällen och då åt jag mest lite mat och sov och läste en konstig novellsamling resten av kvällen. som vanligt kunde jag trots att jag är sjuk inte sova på kvällen utan låg och hostade var och vred mig tills jag till sist somnade.
på lördagen kom vilma, nisse, anna och frida till oss för att äta påskmiddag. det var en skitmysig dag, med en lång promenad i immelns djupa skogar och grävande (alla kämpade utom jag och vilma som låg och solade och sov i en hög).
Jag har fått en massa fräknar och är helt rödflammig i huvudet.

idag ska vi resa till familjen nisse/vilma/anna/kira/frida och fira nisse som fyller år.

jag mår bra och är utvilad och lite förvirrad iom febern.
jag kommer nog publicera mina konstiga utkast-sms som jag skrev under min värsta feberförvirring idag.



peusn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback