tick of time


jag fattar inte hur jag lyckades se ok ut på bilder när jag såg förjävlig ut i verkligheten när de här fotona togs. saknar 08 och min lugg lite. med understruket lite.



jag har lite, lite börjat ångra att jag klippte av mig håret. det har redan blivit en jobbig konstig mellanlängd. tror jag ska tvinga mamma att betala ett frisörbesök. även om de bara kommer sabba allt ....... hm. får se. kanske fortsätter klippa själv ändå. men isåfall ska jag klippa SNART för jag vill inte ha det som det ser ut nu. möh. :(
(och ni som inte ser mig i verkligheten den senaste veckan (dvs ingen) eller bara ser mina bilder där jag antingen fixat med håret eller typ håller i det så att det ser snyggt ut ska vara tysta. det har blivit fult.)


och sist men inte minst. lyssna på fin låt som jag har i huvudet: antingen
här (albumverisionen) eller här (fin liveverision)

Kommentarer
Postat av: vilma

elin, du er best.

den första bilden är min andra favoritbild på dig. you know it,

sådär 50-tal men ändå.. ny lixom





i löf u btw.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback