meet me in the bathroom


hej jag ser ut som värsta tönten och jag är osminkad och skitäcklig, men detta är mina nya pilotbrillor som jag gillar. mhm. var tvungen att göra en extrem-snelugg och se ut som en äkta popare. jag tycker jag är ganska bra i rollen faktiskt. för övrigt dödar jag den som säger att mitt ena öga ser större ut för JAG VET DET. jag kan inte hjälpa att jag bokstavligt talat är halvblind och behöver skitstarkt glas på ena ögat.



(varför blir det mycket fulare när jag publicerat? varför är det mellanrum mellan bilderna trots att jag meckat med stilmallen och det INTE ska vara någon ram? FULT :<)

Kommentarer
Postat av: HEDVIG

palla att jag tänkte köpa exakta sånna. ja. palla det.

Postat av: Mrs Starfighter

Åh, men jösses. Jag trodde inte att det var möjligt att du kunde bli sötare men ojoj, det kunde du!

2009-04-16 @ 19:48:28
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: hana

HAHAHAHAHAHHA ditt ena öga är större.



(annars fin)



(jetefin)

2009-04-17 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback