where is my mind?

heipa.
jag saknar alla så otroligt mycket. när man är sjuk så märker man hur mycket det faktiskt betyder att träffa folk man tycker om varje dag och att inte bara sitta hemma och umgås med sin familj. när jag varit hemma från skolan och alla sociala saker i två veckor inser jag faktiskt att jag har ett liv i vanliga fall. och att mina kompisar är så jävla värda.

de senaste dagarna har jag:
- tittat på teve. typ hem till gården. vill döda den serien så sjukt hårt jaaaa.
- stickat en krage
- läst typ 5 böcker
- ritat massa konstiga saker
- sovit
- suttit och halvgråtit för det gör så ont att andas
- druckit hostmedicin och knaprat ipren för att få bort det onda
- undvikit att svara i telefon
- ätit halstabletter
- längtat så jävla hårt till siesta och allt annat som inte heter sjukdom och skola





mh saknar långa håret och solen lite. idag har det varit skitväder. men det spelar egentligen ingen roll eftersom jag bara suttit inne i vår jävla soffa. men ändå.


avslutar med att sätta in ett skitbra klipp som ni måste kolla på för pixies är bäst. denna låten är bäst.



eller placebos cover som också är jävligt bra:

Kommentarer
Postat av: vilmz

HEJ hej HEEEEEEEEJ

lof you long tajm



btw. heipa (heippa egentligen hehe) betyder hejdå :D



PUSS PUSS PUZZ

Postat av: johaannis ,

Hej beautiful

missssssssssss youuuuuuuuuuuuuuuu

2009-04-23 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback