festivalångest

hej jag har beslutsångest och framförallt pengabrist.
ska jag till:
arvika, siesta, emmaboda eller hultan?
seriöst. jag vet inte.
arvika vill jag sjukt gärna till iom att detektivbyrån, depeche mode m.fl. kommer dit plus att det verkar vara världens bästa festival.
siesta vill jag till för att det är världens finaste. det var så jävla fint förra året och jag vill åka dit därför. kommer bli sjukt fint. denna festivalen är jag nog iofs ganska bestämd på att jag ska åka på.
hultan vill jag till för regina spektor, the killers och många fina svenska artister kommer (bl.a. lars winnerbäck <3<3<3<3<3) och det är något man inte vill missa.
och till emmaboda kommer crystal castles vilket är världens finaste. de få bokningarna som finns där är redan så jävla värda. även detta verkar vara en sjukt fin festival i allmänhet också.
ÅÅÅÅÅHHHH jag vet verkligen inte!!
jag vill sjukt gärna ha ett jobb och jag fattar inte varför jag inte varit bättre på att spara :((((((((((((((((((((((((((((
jävla bajs.


för övrigt längtar jag så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Johaniiiiiisssssssssssssssssssssss

din blogg i mitt hejrta

2009-01-28 @ 18:13:17
Postat av: Anonym

vilket jävla dilemma. förstår att du lever ett svårt liv, med alla dessa val!

2009-01-28 @ 18:49:45
Postat av: elin

anonym:

iom att det är detta jag längtat efter och haft som mål hela året tycker jag det känns tråkigt att kanske bara kunna åka på en festival. och jag har inte sagt att jag lever ett svårt liv? orkar inte sarkastiska kommentarer av folk jag inte ens vet vem det är osv.

plus att ingen tvingar dig läsa?

Postat av: ebba

ARVIKA ÄR ETT MÅSTE

2009-01-29 @ 20:12:40
URL: http://littlegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback