om du möter varg (detektivbyrån)


hej igen

min mamma såg helt förvirrad ut när jag bad henne köpa tamponger idag,
och när hon kom hem med dom hade hon dessutom köpt fel storlek.
är det inte mammorna alla säger åt en att prata med? kul att hon blir helt förvirrad och verkar tycka det är värsta tabun att jag säger till när de är slut?
hon fyller dessutom år imorgon. hon ska få en chockrosa ipod av pappa. det tycker jag är ganska roligt.
(för övrigt kan man undra var prioriteringarna ligger när han inte tycker vi har råd med nytt oboypulver?)


(ja, konstigt inlägg. och jag vet att bilden är ful. den är felfokuserad och jag orkar inte redigera till den. så det får bli så ändå.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

greta fick 300 av sin pappa fo tamponger. kan inte mäta sig med mina 100 pix. hahahaah

2009-01-28 @ 22:41:08
Postat av: elin

hahahhahahah lol.

jag kör på att fråga pappa nästa gång, helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback