sömnlös


jorå här sitter jag och är skabbig, egofotar mig med "min" (läs: vilmas cam som har bott hos mig i .. 2 år?) 100åriga cam, lyssnar på klaxons och kan inte sova.
Jag har lägligt nog varit sjuk de 2 första dagarna i skolan.
Låter kanske trevligt, men det enda jag fått ut ur detta är spysmak i munnen, deppighet och konstigt destruktiva handlingar. (tänker inte gå in närmre på något av det, faktiskt)

Jag tror fortfarande jag ska lägga ner den här bloggen, men jag vill ha en ny först.
och ja, jag vet inte.

imorgon ska jag iallafall vara i lund klockan 11.30, vilken innebär att jag kommer få gå upp senast kl 10 för att hinna. Vi ska ha manifestation mot Israels ockupation av palestina, och sedan åka till Malmös demo (kommer om man litar på facebook vara minst 1000 pers där!) med samma tema. Jag peppar att komma ut bland folk, trots allt. Även om det bara är två dagar jag varit hemma utan att träffa andra än folk från familjen känns det som jag gått i ide eller något.

Jag har även kommit till insikten att jag antagligen kommer tappa kontakten med mina kompisar från skolan efter denna terminen. Kanske inte helt, till en början kanske vi ses då och då, men jag tror ärligt talat inte att vi kommer orka hålla vår vänskap vid liv längre än så. Jag vet inte om någon har den viljan. Och det känns jävligt tråkigt. Dessa människorna betyder faktiskt mycket för mig. Även om vi glider ifrån varandra som in i helvete så har ni hållt mig vid liv.
Jag blir så ledsen. Jag älskar er.

Jag hatar att tappa kontakten, jag hatar att se tillbaka och inse att man aldrig tyckte om vissa personer fast man så innerligt ville tro det. (inga namn nämnda, men det är inte skolfolket iaf)

aja, godnatt.

ps. jag och pappa har sett "Gökboet" idag. fy i helvete vad bra den var. ds.

Kommentarer
Postat av: ebba

jag hoppas på att jag kan och vill komma till malmö imorgon, vilma gjorde mig pepp. och du är söt och i miss you a little bit too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback