however far away whatever words i say, darling





hallu
jag sitter i hannas rum och undrar var hanna är. hon har flytt från mig. hon satt och fnissade åt mig hela natten, jag undrar lite hur jag såg ut och vad jag gjorde. någonting måste det fan ha varit.
överst är iallafall bilder från igårkväll, vi tillbringade kvällen på hannas balkong med kaffe och fin musik och sånt. himla mysigt. (och hon hade tagit bort de på sig själv, så jag hittade en annan på den sinnessjukt snygga kvinnan som jag lägger upp istället)
hanna är så jävla bra.

idag ska vi fira min lillebror med släkten. iom att hanna bor hemma hos mig (eller ska göra det de närmsta tv å dagarna iallafall haha) så ska hon också vara med på den. det är festligt. min släkt är verkligen någonting att uppleva. jävligt fin, men alla är ganska sjuka i huvudet också. h3h3-


nu ska jag försöka hitta hanna i hennes stoooora hus, och så ska jag dricka m'ngder av kaffe också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback