mmmmmmya

jag tänkte lägga ut en photobooth-video på mig här, där jag sitter och sjunger till placebo och sen räcker fuck u och ser arg ut. men sen kom jag på att hallå, folk kommer ju tro att jag är en låtsasrebellisk fjortis med ful eyeliner. det vill jag ju inte! så jag sket i det.



ett hjärta och massa kärlek till felicia och vilma som hjälpt mig som fan den senaste typ.. veckan? dagarna? aja, whatever. ni är bäst iallafall. <3<3<3<33333<<<3





(ps. bloggläsare! om ni inte börjar kommentera snart så kommer helt ärligt min misspepp döda den här bloggen. känns onödigt att blogga när ingen verkar bry sig egentligen.. hm.)

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh, jag bryr mig jättemycket! jag är för dum är att kommentera, men jag ska bli bättre! lovar

Postat av: tuffeJohn

det är ju skittufft att vara låtsasrebell!! Upp till kamp, men låt det för fan inte gå ut över min konsumtion. as-badass -.-'

2009-08-04 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback