cajun dance party


i min bildbrist som uppstått så laddar jag upp ett camfoto.
(och om någon vill veta så tittar jag ner för att jag skulle se om min sminkning var ok. jaevla peter)

snart ska jag dra in till lund och träffa felicia. först ska vi dela lite flygblad i lundet, och sedan ska vi gå till thisbes utsläpp. sen ska vi till hennes studentfest. det ska bli fint.

för övrigt mår jag så jävla bra. jag hade en fin morgon imorse eftersom jag sov hos hanna. sedan har dagen fortsatt bra. allt känns så enkelt när man vet att det bara är några dagar kvar, och jag dessutom aldrig kommer behöva komma tillbaks till samma skola igen. känns riktigt, riktigt bra faktiskt. tyvärr kan jag inte känna något sorgligt alls i att lämna nyvång .. inte för tillfället iallafall, det kanske kommer..

ha det fint, friendzzzzzz.

(cajun dance party gör mig lite glad också. därav rubriken.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback