hehehehhe YEÄH

hejhejhej

jag har en bra helg, och imorse när jag vaknade hade mamma och pappa köpt en ny dator till oss.
en mac med enorm skärm. jag är lycklig.
men en sak: vet någon om redigeringsprogramen man får till mac är bra? jag har hört att man ska få ps till, men det finns inget ps på denna datorn.. känns lite jobbigt eftersom jag sett fram emot att få sluta redigera med gimp..

igår åkte jag till lundet och såg hannas spex. det var faktiskt riktigt bra, och även om jag inte förstod hälften av alla interna lärarskämt så var det väldigt roligt. bara att få se hanna med d&g tröja och chockrosa kavaj var skitroligt.

sedan åkte vi hem till mig och senare stack vi hem till john. det slutade med att jag, hanna, john, edvin och christian satt på en kulle och skulle se på soluppgången. vid fyratiden orkade vi inte mer även om vi inte riktigt fått se soluppgången, så jag och hanna gick hem till mgi och tittade på fucking åmål. den är bra. 


men iom att vi har ny dator och mina redigeringsprogram inte existerar så vet jag inte hur lång tid det kommer ta innan jag kan ladda upp bilder, men det löser sig nog.

snart ska jag dra till vilmutt och sova där. 
ska bli fint.



Kommentarer
Postat av: maja

jag tror inte man får ps till mac? men åh vad bra att du har fått en mac i alla fall :D installera ps så blire bra

2009-06-06 @ 19:15:22
Postat av: hanna

love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback