hej fina


titta vilken fin bild. detta är märta i oktober. det var precis när hon rakat av håret. det var så fint. hon är så fin.
imorgon ska jag åka till henne i ystad och ha en fin dag med henne. jag behöver det.
jag behöver märta.
jag behöver alla er som bryr er om mig.

kärlek!!!!! (för att vara så hippie och kärleksfull som jag känner mig när jag tänker på det. om jag inte hade känt att mina vänner bryr sig om mig och behöver mig hade jag ALDRIG levt idag. tack. och hanna, du vet att detta är riktat till även dig. tredjedelar it is. och givetvis andra vänner också, men jag orkar inte nämna alla.. okej vad omständigt allt blev nu, haha. poängen var att ni skulle få se den fina bilden som jag suttit och pillat med. haha. puss.)

Kommentarer
Postat av: märta

ahhhhh klarar inte av sånt här blir så rörd



stöter du på mig eller vad är detta

love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback