SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!! jag kommer aldrig komma tillbaka igen och det känns så JÄVLA BRA





JAG HAR GÅTT UT NIAN FYFAN VAD JAG ÄR BRA
jag trodde aldrig jag skulle bli så jävla GLAD av att ta farväl av min klass
alla stor och storgrät, men jag kunde inte hålla mig, utan stod och skrattade. helt fantastiskt fint och bra känns allt
det är inte det att jag inte tycker om folk i min klass, men jag har aldrig känt en sån lättnad över att veta att jag aldrig kommer behöva komma tillbaks till skolan jag gått i sen jag var 5 år gammal. dessutom vet jag att de jag verkligen tycker om på min skola kommer jag umgås med i vilket fall. 

PUSS PÅ ER NU SKA JAG SITTA HÄR OCH VARA GLAD ÄVEN OM DET REGNAR ASMYCKET OCH ÄVEN OM ALLA ANDRA ÄR LEDSNA OCH KOMMER SAKNA ALLT SOM JAG VILL KOMMA IFRÅN.
får se vad jag hittar på ikväll.. har inte bestämt mig ännu. men det kanske kommer bilder, kanske. och jag laddar upp bilder från balen sen också, antagligen.


PUSS ALLA SMÅ HJÄRTAN

Kommentarer
Postat av: you know who hhöhöhööhöh J ? J ? :O

JAG VILL SE DINA BILDER !!!!!!!! :D:D

2009-06-12 @ 12:16:46
Postat av: hannaaaaaa

jag borde ju vara you know who. jag är alltid you know who. jävla. jag sitter hos ebba. ebba och jos springer omkring och tvättar. jos är jättesnygg utan smink tillochmed. jävla. VI SES IKVEEEL, TACK SHEEELV!! hahahahahHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA DETTA ÄR TYP SOM MSN HAHAHAHAHA

2009-06-15 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback