090305



nej jag har ju inte alls humörsvängningar och sådär.
jag mår faktiskt ganska förträffligt för tillfället.
för ett dygn sedan ville jag dö och stycka mig själv, men nej icke längre.
har haft en mysig kväll hos felicia och proppat mig full av nachochips och guacamole. det är det som är naaajs.

imorgon ska jag sova med ung vänstrare i malmö och på lördag är det stoppa matchen-demo. det är tippat att bli runt 10.000 pers i tåget, så det blir nog sjukt bra. gå in på
www.stoppamatchen.se om ni vill veta mer.

på söndag är det 8 mars - det vill säga Internationella kvinnodagen.
detta kommer jag uppmärksamma genom att först gå på ett pass med feministiskt självförsvar klockan 13.00 och sedan gå i vårt demonstrationståg som avgår klockan 16.00 från stortorget i Lund. Kom gärna dit, folks! (ni kan skicka en kommentar om ni vill delta på feministiskt självförsvar-passet.)

jag tänker börja dra igång mig själv med fotograferingen också, känns så jävla tråkigt att jag har tappat motiveringen så mycket som jag faktiskt har gjort. jag tycker ju faktiskt det är sjukt roligt när jag väl kommer igång.

pözn

Kommentarer
Postat av: johannannnnannanannannanannaf.

ÅHHHH DIN BLOGG ÄR BEZT MIN HEZT!!!!!!

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH MMMMMMM i love you!



2009-03-06 @ 17:55:48
Postat av: hanna

finare än innan iaf. men din kropp ser cp ut på bilden VARFÖR EN BILD DÄR DU SER CP UT DITT JÄVLA CP VARFÖR BLOMMOR OCH TRÄD ÅÅÅHH. men m fin

Postat av: elin

men hahahhahah hanna du kan vara cp, sluta vara så jävla bitter. min blogg mitt liv, aiighhhttttttttt. sluta verka skämmas så jävla mycket över mig, oki

2009-03-08 @ 23:29:08
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback