ehe


hehehehhehehehehehehehe

hej jag har färgat hannas hår. väntar på att hon ska komma ut ur duschen och ropa att hon älskar mig för jag är ju VÄRLDENS BÄSTA FRISÖR!!!!
mh det kommer vara fläckigt men det kommer inte hon se. hoppas jag.

igår vare dylan fina mannen. det var sjukt bra, verkligen. känns fint att ha sett mannen, myten, legenden. även om det hade kunnat vara vem fan som stog där nere på scenen eftersom jag bokstavligt talat såg några myr-människor och en stor hatt och några instrument. men ändå. fint.

jag sitter och lyssnar på bob hunds nya skiva och den är verkligen skitbra. känns jättefint att de har kommit tillbaka.

förövrigt måste jag trots allt åka till hultan. franz ferdinand, regina spektor och the killers kommer dit. alltså, alla de tre i en smäll är något man inte kan ignorera. dessutom kommer winnerbäck spela tre gånger. han är världens finaste. verkligen.
och eftersom jag ska till peace&love och siesta också, så kommer det bli fetedyrt.
så jag ska sälja kläder har jag tänkt. bland annat mina skitsnygga höga jeans som jag inte kunde knäppa igår. jag kämpade verkligen men det gick inte. så nu ska jag sälja dem.

nu är hannas hår klart, ska kolla om det blev fint.

puss hjärta.

Kommentarer
Postat av: hedvgiiigggg

hejhejhejhej jag kan köpa dem, eller det är väl de jeansen, cheap monday, ljusa?

2009-03-29 @ 15:30:37
Postat av: elin

acne it is, hahhahahah. men ja, de höga jeansen jag brukar ha på mig ..

så jävla bittert att jag typ inte kan ha på mig några av mina kläder längre. aja.

men jag kommer antagligen lägga ut de och massa andra kläder på tradera, haha. behöver typ mycket pengar. behöver ha råd med festivaler.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback